2016. december 25., vasárnap

Larry Christmas és a továbbiak

Sziasztok!
Végre visszaültem a géphez és nekiálltam gőzerővel írni. Sorra pattannak ki a fejemből a történetek és írom őket folytonosan.
Megszületett életem első olyan története, mely minden eddiginél hosszabb és megállja a helyét a Larry Christmas blogon, melyet Becca Prior, HDawn és Sam Wilberry vezet.
Hamarosan, a napok valamelyikén felkerül oda is, illetve ide is a történet. Örülnék, ha benéznétek oda is, hiszen csodásabbnál - csodásabb történeteket olvashattok majd.

A BLOG LINKJE: http://larrykaracsony.blogspot.hu/

Itt pedig ismételten átalakítás történt, valamint előkészítettem a terepet a következő történetemhez. Mint már régebben már írtam, hosszabb sztorival készülök nektek, amit előre szeretnék megírni. Négy fejezet készen van, ezért hamarosan felkerül ide az első, ám előtte írok hozzá egy bevezetőt. Ez mind a karácsonyi történetem után fog megtörténni, szóval az újévet kezdjük együtt itt, egy szenvedélyesen izgalmas történettel! ;)
Boldog karácsonyt kívánok minden kedves olvasómnak és minden idetévedőnek!
xxx Nicole Evans

2 megjegyzés:

  1. Várlak!😍😍 Dobd fel a beteg napjaim!😂👌
    Puszi xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Írom a részeket sorra, szóval tényleg hamarosan itt leszek.
      Jobbulást <3
      xxx Nicole Evans

      Törlés